Tuesday, August 25, 2009

masihkah ada hari esok ...

masihkah ada senyum untuk hari esok..
masihkah ada kekuatan untuk aku lalui..
masihkah ada peluang untuk aku lakukan..
masihkah ada rasa untuk aku tempuhi hari2 mendatang..
Andai aku diberi peluang...
ingin aku putar kembali masa lalu..
agar aku lebih berhati-hati..
agar aku jadi org yang berguna..
agar diri aku mampu berdiri untuk hari esok..
Andai esok aku tidak seperti hari ini...
tidak mampu berdiri seperti hari ini...
tidak mampu mengukir senyuman seperti hari ini...
tidak mampu bergelak tawa seperti hari ini...
tidak mampu untuk bersama teman seperti hari ini...
Masihkah ada tangan yang menghulur bantuan??
Masihkah ada teman-teman yang mendampingi aku??
Masihkah ada senyuman dibibirku??
Aku tidak minta simpati sesiapa pun..
aku hanya mahukan kekuatan untuk aku lalui hari esok..
aku hanya pinta satu peluang untuk aku capai cita-cita aku..
namun...
sesungguhnya aku tidak sanggup untuk menempuh hari esok..

1 comment:

eyda naan said...

aan....u r strong.Remember dis always.i know u can do it...no matter wut,no matter where,no matter when n no matter how i will support u...pliz dun give up on urself....pliz dun give up...

Post a Comment