Monday, October 19, 2009

...kuatkah diri ini@ ???...

...assalamualaikum...
dua tiga hari badan asyik meragam..
sedih tetapi xtau nak luah kat sape..
masing2 sibuk dengan tugasan..
sy sdiri xtau knpe begitu lemah diri ni..
air mata rasa nk mengalir je..
tapi sy mesti kuat...
sy dh jnji dgn diri sdri..
xnk menangis lagi dpn rakan2..
sy xnk meraih simpati dgn air mata sy..
biarlah keperitan hdp sy tnggung sdiri..
dua tiga hari badan panas sejuk je..
pe yang sy mkn rasa xblh nk diterima..
pas mkn mesti rasa nk termuntah..
sy sdiri xtau pe yg ptt sy buat..
sy takut nk ke klinik..
sy tkut dgn kata2 dktr..
sy dh xnk tgk muka dktr..
sy msh lagi xley trime takdir yg sy dpt..
sy tau ni UJIAN...
tp sy xmampu nk hadapi ni sume..
sy TAKUT!!!
sy perlukan sokongan..
sy rindukan ma & abah..
sy nk mereka disisi sy..
sy dh xsnggp nk tempuh ni sume..
sy nk mereka tau sy perlukan mereka..
hari2 esk sy terpaksa lalui dgn penipuan..
sy tau kalu dh "ia" dtg..
ssh nk sembuh..
sy kena kuatkan diri untk hadiri kls..
untk bersama teman2 sy...
sy terpksa pendamkn ni sume seorang diri..
....YA ALLAH...
kurangkanlah penderitaan ni buat ku..
aku xsggp nk tmpuh ni sume...
tabahkan hati aku..
final exam dh hampir..
jgn dtgkan kesakitan aku pada waktu genting ni..
aku takut aku tak boleh nk kawal diri sendiri..
buat teman2 ..
maaf andai sy bnyk menyusahkan kalian...
sy nk kmbli diri sy yg dl..
sy msh lg xdpt nk trme ni sume...

No comments:

Post a Comment